اخبار روزفناوری

طبق رزومه توسعه‌دهنده، Sims 5 لغو شده است

طبق رزومه توسعه‌دهنده، Sims 5 لغو شده است

اطلاعات جدیدی که به صورت آنلاین مشاهده شده نشان می‌دهد که The Sims 5 که با نام Project Rene نیز شناخته می‌شود، ظاهراً لغو شده است. در عوض، تیم تمرکز خود را به کار بر روی The Sims 4 تغییر می‌دهد، جایی که محتوا به طور مداوم برای بازی تولید می‌شود. Lovestruck آخرین الحاقیه آینده برای The Sims 4 است و قرار است در 25 جولای منتشر شود.

Project Rene اولین بار در اجلاس “پشت سیمز” در سال 2022 نمایش داده شد. به تماشاگران گفته شد که این قسمت بعدی این فرنچایز خواهد بود. از زمانی که The Sims 4 منتشر شد، مخاطبان درباره ویژگی‌هایی که دوست دارند دوباره به بازی شبیه‌سازی محبوب اضافه شوند، بسیار پر سر و صدا بوده‌اند.

Maxis قصد داشت شامل ویژگی جهان باز در بازی بعدی و قطعاتی از گیم پلی این پروژه نیز در اجلاس نشان داده شد. با این حال، شایعات متعددی مبنی بر کنسل شدن The Sims 5 شروع شده است.

این شایعه ابتدا در r/GamingLeaksandRumors ظاهر شد و نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگانی که روی The Sims 5 کار می‌کردند به جای آن بر روی The Sims 4 تمرکز کرده‌اند. از آن زمان چندین اسکرین شات ظاهر شده است که نشان می دهد اعضای کلیدی تیم The Sims 5 از آن زمان جدا شده اند.

طراح ارشد بازی برای Project Rene تلاش‌های خود را به The Sims 4 تغییر داده است و هنرمند شخصیت اصلی کار خود را در EA به طور کامل ترک می‌کند. در چیزی که به نظر می رسد یک اسکرین شات از صفحه لینکدین آنها باشد، نشان می دهد که The Sims 5 به عنوان لغو شده علامت گذاری شده است.

در حال حاضر، این نظرات و اسکرین شات ها همه حدس و گمان هستند، زیرا الکترونیک آرتز به طور رسمی بیانیه ای مبنی بر لغو پروژه Rene ارائه نکرده است. با این حال، آن دسته از طرفداران فداکار این فرنچایز از شنیدن این خبر خوشحال نیستند.

در مقایسه با دیگر نسخه‌های فرنچایز و حتی اسپین‌آف‌ها، The Sims 4 چندان مورد علاقه طرفداران نیست. ناامید کننده است که آنها ممکن است 5 تا 10 سال دیگر روی آن کار کنند و DLC بیشتری اضافه کنند.

به عنوان مثال، بسته الحاقی آتی Lovestruck وجود دارد و تعداد زیادی به روز رسانی رایگان به بازی اضافه شده است. این به‌روزرسانی‌ها محتوای جدید و برخی ویژگی‌ها و مبلمان جدید را اضافه می‌کنند که می‌توان با ورود روزانه به Sims 4 قفل آن را باز کرد. این یکی دیگر از ویژگی‌های ایجاد شده بود که مورد پسند مخاطبان قرار نگرفت، زیرا همه زمان کافی برای ورود روزانه به The Sims 4 را ندارند، به این معنی که آیتم‌ها و ویژگی‌های انحصاری اضافه شده به بازی را از دست خواهند داد.

تا زمانی که Electronic Arts بیانیه‌ای رسمی در مورد The Sims 5 منتشر نکند، فقط می‌توانیم امیدوار باشیم و دعا کنیم که واقعاً هنوز در حال توسعه باشد. وقتی و اگر ناشر نظری ارائه کند، این داستان را به‌روزرسانی می‌کنیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا